Проведення 1-on-1 це суперсила проектного менеджера?! Головні принципи проведення зустрічей

Проведення 1-on-1 це суперсила проектного менеджера?! Головні принципи проведення зустрічей
5 хв. читання

В сьогоднішню, цифрову епоху, ми зазвичай спілкуємося з командою за допомогою месенджерів, електронної пошти чи навіть голосовими повідомленнями. Але ніщо не може зрівнятися з зустріччю віч-на-віч (1:1), коли ви бачите співробітника, розумієте в якому стані він перебуває та здатні відчути його емоції.

З точки зору взаємовідносин, саме такі зустрічі показують співробітникам, що про них дбають та цінують. Тому проведення зустрічей 1:1 в більшості випадків призведуть до гарно стабільних результатів з боку співробітника. 

Хтось зараз може подумати, що проводити 1х1 це роль не ПМ, а менеджера з персоналу (HR). Але є одне велике АЛЕ - ви ведете з командою проект, ви бачите співробітників щодня, ви чуєте про що вони розповідають і ви перша та відповідальна за проект людина. Від того на скільки замотивована команда залежить результат проекту; а щоб знати мотивацію команди - треба розмовляти; а для розмов існує 1х1. Тому 1х1 зі співробітниками більше потрібен вам, а не HR!

 

РОЗГЛЯНЕМО ГОЛОВНІ ПРИНЦИПИ ПРОВЕДЕННЯ 1х1

1) Першим і найважливішим принципом, при плануванні 1:1 зустрічей, являється їх регулярність. Співробітники повинні знати, що для кожного з них є окремо виділений мітинг, на якому вони змогли б обговорити питання, які їх непокоять, отримати зворотній зв'язок чи просто виговоритися, якщо це необхідно. Плануйте 1:1 зі співробітниками у своєму розкладі.

Наприклад, я один раз в місяць виділяю час на те, щоб запланувати 1х1 на наступний місяць, і цей час я забиваю у свій календар.

 

2) Частота проведення зустрічей являється наступним важливим пунктом. І для кожного співробітника необхідна своя частота, для когось досить виділити 1 годину в два місяці, а комусь потрібно 30 хвилин кожні два тижні. Якщо ви не впевнені з частотою проведення 1:1, то експериментуйте допоки не знайдете правильний ритм для кожного окремого співробітника.

Окрім того, періодичність ваших 1:1 зустрічей буде залежати від розміру вашої команди, від вимог компанії, де ви працюєте, від досвіду ваших співробітників, а також від того, де ви знаходитеся в організаційній структурі. Враховуйте всі ці фактори експериментуйте і з часом ви зможете вибудувати свою схему проведення цих зустрічей.

 

3) Підготуйтесь до зустрічі. Підготовка до 1:1 залежить від співробітника з яким ви його плануєте проводити. З сіньйор спеціалістами є сенс робити акценти на теми про особисту мотивацію, ріст та цілі куди рухається співробітник. А для джуніорів треба проговорювати як співробітник почувається в колективі, чи треба якась допомога та які взаємовідносини у нього з командою. Немає єдиного підходу до всіх, ви повинні його самостійно знайти індивідуально підібравши під співробітника. 

 

4) Завершіть або відкладіть всі відкриті питання до 1:1, вийдіть з автопілоту, будьте присутні тут і зараз, приділіть всю увагу своєму співробітнику на час виділений під 1х1. Людина повинна розуміти що ви не просто робите свою роботу, а що співробітник для вас важливий, ви з ним, щоб йому допомогти. Будьте активним слухачем, формулюйте правильні питання та будьте терплячими. Коли люди відчувають себе цінними, їх лояльність до вас та компанії зростає, а продуктивність збільшується.  

 

5) Ведіть нотатки. Записуйте основні моменти з кожної зустрічі: як все пройшло, в якому стані перебував співробітник, що його тривожить, до яких цілей прямує, чим ви можете йому допомогти, тощо. Такий підхід допоможе вам підготуватися до наступної 1х1 зустрічі, ви зможете відстежувати прогрес та розумітимете цілі, куди рухатися в наступних зустрічах. 

 

6) Ставте собі ціль, при кожній 1:1 зустрічі - допомогти вирішити проблеми співробітника. Але не обов’язково, що це має бути проблема у прямому розумінні цього слова. Комусь з співробітників  просто потрібно виговоритися, комусь не вистачає фібдеку, а в когось дійсно можуть бути проблеми з якими ваш співробітник до вас звернувся. В будь-якому випадку пам'ятайте, що ваша ціль - допомогти.

Якщо людині не подобається поточний проект, а ви знаєте, що є інший проект куди можна перевести вашого співробітника, то чому б це не зробити?! Ваш співробітник буде вам вдячний за лояльність, його перфоменс на новому проекті зросте, в результаті - так буде краще для всіх. В моїй поточній компанії ми це практикуємо, коли є можливість. Невдоволення, відгуки або пропозиції співробітників я збираю на 1х1 мітингах, пропоную керівництву і ми разом це реалізуємо.

 

7) Не забувайте про подяку. В не залежності, на яку тему велась у вас розмова, подякуйте співробітнику, що був відкритим до вас, що виділив час для цієї зустрічі, що не боявся показатися перед вами слабким розкриваючи деталі свого життя. Подякуйте та покажіть, що ви цінуєте те, що він робить.

 

Проектний менеджер - це перша людина, від кого залежить успіх проекту, а успіх - це робота людей. Щоб люди були задоволені та мотивовані треба з ними спілкуватися, допомагати, слухати та чути, давати фідбеки, дякувати; одним словом, треба бути зацікавленим в людях, з якими ви працюєте.

Зустріч 1:1 це прекрасний варіант навчитися бути ближче до своєї команди.


Запитання для проведення мітингу 1:1 можна знайти тут.

 

Помітили помилку? Повідомте автору, для цього достатньо виділити текст з помилкою та натиснути Ctrl+Enter
Tatiana 1K
Приєднався: 1 рік тому
Коментарі (0)

    Ще немає коментарів

Щоб залишити коментар необхідно авторизуватися.

Вхід