Зворотний зв'язок - це важлива частина будь-якої роботи. Він допомагає співробітникам зрозуміти, що вони роблять добре, а що можна покращити.
Для ПМ-ів зворотний зв'язок особливо важливий, оскільки вони відповідають за успіх цілої команди. Вони повинні бути в курсі того, як працюють їхні співробітники, щоб мати можливість вчасно надавати їм підтримку та допомогу.
ПОРАДИ, як НАДАВАТИ ФІДБЕК СПІВРОБІТНИКАМ
ПОЗИТИВНИЙ ФІДБЕК НАДАВАЙТЕ ПРИ КОМАНДІ (наодинці теж можна), але розвиваючий ТІЛЬКИ 1х1!
Дуже рекомендую викреслити слово "негативний фідбек" зі свого словника. Негатив ні до чого не призводить, результатів не дає ніяких. Замініть негативний фідбек на "розвиваючий"
1) Позитивний = похвала. Похвала при всіх призводить до того, що співробітник зрозуміє як його цінують та визнають, в нього виростають крила. От спробуйте похваліть, а потім оцінити на скільки виросте його перфоменс.
2) При подачі фідбеку будьте КОНКРЕТНИМИ ТА ПЕРЕХОДЬТЕ ДО СУТІ. Не втягуйте в розмову інші напів-пов'язані чи схожі випадки. Зосередьтеся на одній події за один раз. Зворотній зв’язок повинен стосуватися безпосередньо роботи чи того, як співробітник справляється з роботою. НА ОСОБИСТОСТІ ПЕРЕХОДИТИ НЕ МОЖНА!
3) Давайте фідбек ОДРАЗУ ПРИ ВИНИКНЕННІ СИТУАЦІЇ. Затягування призводить до того, що з часом деталі забуваються і вашому працівнику буде важче зробити вірні висновки.
4) ПРАКТИКА, ПРАКТИКА, ПРАКТИКА. Не буває так, що ви з першого разу надали супер прекрасний відгук працівнику, і він взяв - і на все життя став мотивованим. Ні! Щоб навчитися правильно давати фідбеки треба в цьому практикуватися, аналізувати та робити висновки.
ПРИКЛАДИ ПОЗИТИВНОГО ТА РОЗВИВАЮЧОГО ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
Позитивний: Привіт, Влад. Хотіла поділитися враженнями про твою роботу над останнім спринтом. Якість твоєї роботи була високою, вразив твій підхід до розв'язання проблем з інтеграцією стороннього сервісу. Мені сподобалася твоя комунікація з розробниками, особливо в момент, коли команда не до кінця розуміла, що потрібно було робити і ти детально пояснював кожну задачу. До речі, Максим це відмітив і надав мені відгук, що ти йому допоміг. Я ціную твою роботу і вдячна, що ти вносиш такий вагомий внесок в нашу компанію, продовжуй в такому самому дусі!
Аналізуємо: Фідбек конкретний, менеджер не просто говорить, що співробітник добре працює, а дає конкретні приклади його досягнень. Зворотній звязок позитивний, менеджер зосереджується на тому, що співробітник зробив добре, а не на тому, що він зробив погано. Це допомагає співробітнику відчути себе мотивованим і впевненим у собі. Фібдек конструктивний, оскільки менеджер не просто говорить, що співробітник добре працює, а дає йому рекомендації щодо того, як він може покращити свою роботу в майбутньому.
Розвиваючий: Привіт, Паша. Я помітила, що вчора ти не завершив свою частину роботи за дедлайном, як обговорювалося. Сьогодні це призвело до затримки в роботі всієї команди розробки, оскільки в них не було задач для виконання. Я б хотіла тебе попросити, щоб у майбутньому ти більш відповідально ставився до виконання подібних задач, особливо якщо від твоєї частини роботи залежить робота інших людей.
Аналізуємо: Фідбек конкретний, менеджер не просто говорить, що співробітник не встиг завершити свою частину роботи за дедлайном, а дає конкретний приклад того, як це призвело до проблем. Також він конструктивний, менеджер не критикує співробітника, а дає йому конкретні рекомендації щодо того, як він може покращити свою роботу в майбутньому.
Якщо ви ніколи не надавали зворотний зв'язок, то підготуйтеся заздалегідь, продумайте що саме будете говорити співробітнику. Практикуйте, результат не примусить вас чекати!
Додатково про команду:
- Командні ролі, як ключ до успішного проекту?!
- Етапи формування команди. Роль проектного менеджера на кожному етапі
- Проведення 1-on-1 це суперсила проектного менеджера?! Головні принципи проведення зустрічей
Ще немає коментарів