Пастки поганого менеджменту, що вбивають мотивацію та успіх проекту

Пастки поганого менеджменту, що вбивають мотивацію та успіх проекту
3 хв. читання

Погані менеджерські звички можуть не лише нашкодити своїм командам, але й вплинути на загальний успіх проекту. Вони призводять до демотивації, затримок, перевищень бюджету та, зрештою, до провалу.

У цій статті ми розглянемо поширені помилки, які роблять менеджери і що з цим робити.

 

1. Мікроменеджмент. 

Проблема: менеджери не довіряють своїм командам через невпевненість у собі. Їхнім способом контролю над проектом стає мікроменеджмент, коли вони намагаються контролювати кожну деталь роботи. Хоча мікроменеджмент може іноді бути корисним, він не повинен стати основою вашого стилю керівництва.

Що робити:

  • Зосередитися на створенні довіри в команді.
  • Розвивати здатність делегувати завдання.
  • Навчитися розуміти, коли мікроменеджмент є виправданим, а коли краще дозволити команді працювати самостійно.

 

2. Нездатність до делегування

Проблема: менеджери намагаються виконати все самостійно, що призводить до перевантаження та неефективності. Вони не розуміють, що делегування відповідальності це один із ключових елементів успішного управління проектами.

Що робити:

  • Створити план завдань, які можна делегувати.
  • Призначити хто виконає кожне завдання.
  • Надати людям чіткі інструкції, та обовязкого сказати, який результат очікуєте 
  • Прийняти факт, що інші можуть виконати роботу не гірше, ніж ви.

 

3. Нездатність до розвитку команди

Проблема: менеджери не інвестують у розвиток своїх людей. Вони не надають можливостей для навчання та зростання, що призводить до застою та демотивації.

Що робити:

  • Розробити план розвитку команди
  • Визначити необхідні навички та знання які необхідні кожному члену команди
  • Створити можливості для їх розвитку
  • Регулярно надавати зворотній зв'язок
  • Створювати умови для люди можуть обмінюватися знаннями
  • Заохочувати читання літератури, відвідування тренінгів

 

4. Нездатність до визнання досягнень

Проблема: менеджери не визнають досягнення своїх співробітників, що призводить до демотивації та незадоволеності. Вони можуть намагатися привласнити заслуги команди собі або применшити досягнення інших.

Що робити:

  • Регулярно дякувати своїм співробітникам за їх роботу.
  • Визнавати досягнення співробітників.
  • Створювати культуру де успіхи визначаються.
  • Нагороджувати за хорошу роботу.
  • Показувати людям що ви їх цінуєте.

 

5. Нездатність до найму талановитих людей

Проблема: менеджери бояться наймати розумних людей, щоб не відчувати конкуренції в команді. Вони прагнуть залишатися найрозумнішими, що призводить до недостатнього рівня компетенцій у команді.

Що робити:

  • Створити чіткий опис посадових обов'язків.
  • Ретельно проводити співбесіди.
  • Звертати увагу на потенціал розвитку людей.
  • Навчитися не боятися брати на роботу розумних людей.

 

6. Звинувачення інших

Проблема: звинувачення інших у власних невдачах. Менеджери прикривають свої тили, перекладаючи відповідальність на інших, або звинувачують інших, щоб підвищити власну значимість.

Що робити:

  • Брати на себе відповідальність за свої рішення та дії.
  • Налагодити культуру відкритості.
  • Заохочувати командну роботу.

 

7. Нехтування емоційним інтелектом

Проблема: менеджери не розуміють емоцій своїх підлеглих та не вміють співпереживати. Це призводить до конфліктів, плинності кадрів та загальної демотивації.

Що робити:

  • Розвивати емоційний інтелект.
  • Створювати атмосферу довіри та підтримки.
  • Реагувати на проблеми вчасно.
  • Навчитися на досвіді та враховувати зворотний зв'язок.

 

Погані звички можуть серйозно нашкодити не лише окремим командам, але й загальному успіху бізнесу. Вони призводять до демотивації співробітників, зниження ефективності роботи та втрати цінних ресурсів. Усвідомлення цих помилок та робота над їх уникненням - це крок до більш ефективного управління та розвитку здорової корпоративної культури.

Незалежно від того, якою командою ви керуєте, відповідальне лідерство, вміння визнавати досягнення, розвивати талант та підтримувати емоційний інтелект є критично важливими для досягнення успіху.

 

Якщо ви знайшли погану звичку у себе, то не треба цього боятися. Треба визнати, що вона є (ніхто ж не ідеальний), подивитись цій звичці в очі і просто скласти план дій, щоб це змінити. Все просто, треба лише діяти!

 

Більше схожих статтей:

Затребуваний менеджер IT-проектів майбутнього: хто він та як ним стати?

Як підвищити продуктивність проджект-менеджера. 

10 книг, які допоможуть розвинути менеджерські навички

 

Помітили помилку? Повідомте автору, для цього достатньо виділити текст з помилкою та натиснути Ctrl+Enter
Tatiana 842
Приєднався: 11 місяців тому
Коментарі (0)

    Ще немає коментарів

Щоб залишити коментар необхідно авторизуватися.

Вхід